طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

سال جدید میلادی را به همه هم وطنان مسیحی تبریک عرض نموده و امیدوارم رهبران سیاسی و مذهبی مسیحیت در سراسر جهان پیام ولادت حضرت مسیح (ع) که عبارت از صلح جهانی و خیر اندیشی برای بشیریت و دست گیری از محرومین است ، را دریابند و سر لوحه عملکرد خویش قرار دهند.

حضرت عیسی (ع) عبد مخلص و بی ریای خداوند بود. بنابراین کسانی می توانند ادعای پیروی آن حضرت رو داشته باشند که خود را مخلص کرده و وقف خدمت رسانی به بشیریت نمایند.

البته مسیحیت اصیل می دانند که دیکتاتوری ، سلطه گری ، کشتار ، خون ریزی و حمایت از غاصبین در سیره همه انبیاء الهی و حضرت مسیح (ع) امری مطرود و مذموم است.

لذا کسانی که بنام رهبران مسیحیت متصف به این اوصاف هستند ، علیه مقاصد حضرت مسیح و سایر انبیاء الهی عمل کرده که به همین خاطر اعلام تنفر از آنان وظیفه الهی می باشد.

وسلام

سید علی خرسندی




تاریخ: 12 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

امام جمعه سروستان:
به همت بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور شهرستان سروستان، همایش بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور جمعي از دانشجويان، مديريت و پرسنل دانشگاه پیام نور، مسئولین شهرستان و جمع كثيري از مردم سروستان در تالار کاخ ساسان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاين، حجت الاسلام خرسندی، امام جمعه سروستان در اين همایش به بیان شباهت ها و تفاوت های فرقان و بصیرت پرداخت و گفت : بصیرت تشخیص حال و آینده را شامل می‌شود و فرقان تشخیص فعلیت است.در قرآن بصیر به خداوند نسبت داده شده که اعلم به حال و آینده است اما فرقان به انسانهای با تقوا گفته شده است.

سيد علي خرسندی در بیان وجه اشتراک این دو واژه افزود: زمانی که فضا تاریک شد مسائل قابل تشخیص نیست اما کسی که فرقان و بصیرت دارد در فضای تاریک می‌تواند صره را از ناصره تشخیص دهد.

وي در ادامه با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت :در این فتنه فضای غبارآلودی بر كشور ما حاکم شد اما با روشنگري هاي عالمانه مقام معظم رهبري،مردم به تبعیت از مولا و رهبر خويش در روز نهم دي ماه تشخیص بر حق دادند و دشمن زمینگیر شد که این مساله بیانگر شناخت ، اعتقاد و اعتماد مردم نسبت به ولایت مطلقه فقیه و تبعيت از ايشان بود.

در بخش دیگری از این همایش فاطمه آلیا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نقش مدیریتي بسيار مهم رهبری در مهار فتنه، نقش خواص در فتنه و همچنين نقش بی بدیل مردم مومن، متعهد و انقلابی ايران اسلامي در خلق حماسه 9 دی سخناني ايراد كرد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای هشت ماه جنگ نرم، شهدای فتنه سبز، افزود: یوم الله 9 دی این پیام رسا و روشن را با خود داشت که چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی با این بادهای مسموم دشمنان خاموش نخواهد شد تا به انقلاب جهانی منجی عالم (عج) بپیوندد . 

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان




تاریخ: 11 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

در این مراسم حجت الاسلام خرسندی امام جمعه سروستان طی سخنانی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم،حماسه 9 دی سال 88 را حماسه ای باشکوه، ماندگار و نشان از بصیرت والای مردم ایران اسلامی عنوان کرد و  افزود: بصیرت و فرقان دو واژه قرآنی هستند به معنای تشخیص. با این تفاوت که بصیرت، تشخیص حال و آینده را شامل می شود و فرقان بیشتر تشخیص فعلیت است. به همین دلیل بصیر به خداوند نسبت داده شده و فرقان برای انسان های با تقوا به کار می رود.

وی در ادامه افزود: وجه مشترک این دو کلمه اینجاست که هر جا فضا تاریک و آلوده باشد، بصیر و فرقان می توانند صره از ناصره تشخیص دهند و به موقع عمل کنند.

سید علی خرسندی با اشاره به دشمنی های نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان این نظام مقدس،ما را بارها با به وجود آوردن فضای آلوده امتحان کرده اند تا هم قدرت رهبری را بسنجند و هم تشخیص مردم را محک بزنند که در این میان فتنه 88 در همین زمینه بود و همگان دیدند که در 9 دی 88 مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در تبعیت از مقام معظم رهبری،تشخیص به حق دادند و دشمنان این ملت زمین گیر شدند.

امام جمعه سروستان در پایان سخنان خویش خطاب به فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که به عنوان میهمان ویژه در این همایش حضور داشت گفت: مردم سروستان ،مردمی ولایت مدار، آرام، با فرهنگ، تحصیل کرده و اهل بصیرت هستند و الحق و الانصاف در همه صحنه های مهم و سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پرشور داشته  و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir




تاریخ: 9 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی
سرو آنلاین

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان و با حضور جمع کثیری از مردم بصیر و ولایت مدار این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان و با حضور جمع کثیری از مردم بصیر و ولایت مدار این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سروستان در خطبه اول ضمن دعوت مومنین و مومنات به تقوای الهی با اشاره به مساله اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهمیت بسیار زیاد آن به بررسی جایگاه آن در زنده شدن واقعه عاشورا پرداخت و اظهار داشت: اربعین عامل زنده شدن قیام امام حسین(ع) بعد از شهادت ایشان می باشد.زیرا دستگاه فاسد و ظالمانه یزید می خواست بعد از واقعه جانسوز عاشورا،یاد و خاطره حضرت سید الشهداء و یارانش را با لکه دار کردن نام آن امام همام (ع) از اذهان عمومی پاک نماید.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان   http://sarvonline.ir

 




تاریخ: 8 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید علی خرسندی
امام جمعه سروستان: رسالت مشترک حوزه و دانشگاه هدایت فکری جامعه در راستای جامعه دینی و اسلامی است


به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه جلسه مشترک اساتید و طلاب حوزه علمیه امام مهدی(عج) و اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان با حضور امام جمعه در حوزه علمیه برگزار شد.در این مراسم حاج آقا ابراهیمی از اساتید حوزه به نقش تفکر در پیشرفت های انسان اشاره کرد و گفت:هر علمی با تفکر همراه باشد در آن پیشرفت حاصل می شود و این باعث می شود تعهد و تخصص با هم در انسان رشد کند.مهندس زارع از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تقویت رابطه حوزه و دانشگاه می تواند اثرات ارزشمندی برای جامعه داشته باشد گفت:تقویت این ارتباط باعث یاس دشمنان خواهد شد. وی ایجاد اتاق فکر، پژوهش و انتشار نشریه مشترک توسط حوزه و دانشگاه در زمینه های مورد نیاز جامعه بویژه جوانان را عامل تقویت ارتباط حوزه و دانشگاه دانست.آقای توکل معاونت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز در این جلسه به فلسفه تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت:دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی،احیا فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از اهداف تشکیل بسیج بوده است.امام جمعه سروستان نیز با تشکر از برگزاری جلسه مشترک حوزه و دانشگاه گفت:رسالت مشترک حوزه و دانشگاه عامل وحدت آنهاست.حاج آقا خرسندی با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه در جهت دهی صحیح فکری و اعتقادی جامعه نقش دارند گفت:کسب مدرک اگر نتواند باعث جهت دهی فکری در فرد شود هیچ ارزشی ندارد.وی افزود:برای ارتباط بیشتر، حوزه و دانشگاه باید از اساتید یکدیگر استفاده کنند و نشست های مشترکی جهت آشنایی با متون درسی هم داشته باشندامام جمعه سروستان با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه محل پرورش رهبران فکری جامعه هستند گفت:رسالت مشترک حوزه و دانشگاه هدایت فکری جامعه در راستای جامعه دینی و اسلامی است.

منبع : دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک




تاریخ: 4 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 35693
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن