طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

 سرو آنلاین؛

محفل بزرگ و نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاری برتر و بین المللی مصری وجمع کثیری از مردم و مسولین در شهرستان سروستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،این مراسم که با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و تلاوت قاریان برتر کشوری و استانی این شهرستان شروع شد،با حضور چشمگیر و گسترده مردم خداجو و ولایت مدار سروستان همراه بود به طوری که گرمای هوا و فشردگی جمعیت حاضر در مسجد جامع سروستان نتوانست جلوی سیل مشتاقات کلام الهی را بگیرد.

در ادامه این مراسم گروه تواشیح منتخب استانی فارس به اجرای برنامه خود پرداختند که با تکبیر و صلوات مردم همراه بود .حجت الاسلام سید علی خرسندی امام جمعه سروستان در بخش میانی این برنامه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به حاضرین در جلسه از مسوولین برگزاری این مراسم تقدیر و از حضور قاری ممتاز مصری در جمع مردم دوستدار امام زمان(عج) ،ولایت مدار و علاقمند به کلام وحی تشکر کرد.

نقطه اوج این محفل سراسر نورانی،تلاوت آیات الهی توسط عبدالناصر حرک قاری ممتاز و بین المللی مصری بود که حاضران در مجلس را به وجد آورد به طوری که بعد از هر آیه بانگ تکبیر و تجلیل و تشویق حاضران قطع نمی شد.حسن ختام اجرای این قاری برتر دعا برای پیروزی و آرزوی سلامتی و سعادتمندی همه مسلمانان در سراسر جهان بود. بعد از اجرای بسیار زیبا و باشکوه عبدالناصر حرک که با تشویق حاضران در این محفل همراه بود،از قاریان و گروه تواشیح که در این برنامه حضور داشتند تجلیل و هدایایی به آنان اهداء شد.

شایان ذکر است این برنامه به همت ناحیه مقاومت و با همکاری دفتر امام جمعه،نمایندگی اوقاف و امور خیریه ،فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان سروستان برگزار شد. 

منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان




تاریخ: 8 / 5 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

 

 

پرداخت هزینه ساخت یکی از درب های حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) توسط مردم سروستان

 

امام جمعه سروستان در برنامه تجلیل از پدران آسمانی که در گلزار شهیدان گلی شهرستان سروستان برگزار شد اعلام کرد:شهرستان سروستان هزینه ساخت یکی از درب های حرم مطهر حضرت امام موسی کاظم(ع) را پذیرفته و مردم ولایت مدار و دوستدار اهل بیت پیامبر(ص) می توانند نذورات نقدی خود را به حساب ٧٧٧ صندوق قرض الحسنه صاحب الزمان(عج) سروستان واریز نمایند.

یادآور می شود هزینه ساخت این درب ها یکصد و پنجاه میلیون تومان برآورد شده است.

منبع : سروستانی ها




تاریخ: 22 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

 

 

 

برگزاری مراسم جشن بزرگ دیدار با پدران آسمانی در سروستان

مراسم جشن بزرگ دیدار با  پدران آسمانی با حضور امام جمعه ، فرماندار، بخشدار ، جمعی از مسئولین ادارات، خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور سروستان در گلزار شهدای سروستان برگزار گردید.

علی روحانی فرزند شهیدعلی پناه روحانی دبیر برگزاری این مراسم با عنوان این خبر گفت: فرزندان شهدا در سالروز تولد حضرت علی (ع) این روز را با پدران خود جشن گرفتند.

در ابتدای این مراسم حسن رضایی فرزند شهید والامقام حاج حسن رضایی با توجه به آیات و روایات قرآن، پدران را میراث جاودان دانست.

هادی صنعتی فرماندار شهرستان سروستان نیز ضمن تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران، برنامه جشن بزرگ دیدار با پدران اسمانی از طرف فرزندان شهدا را ارزشمند دانست.

حجت الاسلام والمسلمین خرسندی امام جمعه و نمایندگی ولی فقیه در شهرستان سروستان خانواده های شهدا را گرانقدر دانست و افزود: ما همه مدیون خانواده های شهدا هستیم زیرا شفاعت شهدا و خانواده آنان است که در قیامت شامل حال ما می گردد.

در پایان این مراسم با گلبارن قبور مطهر شهدای سروستان، این روز گرامی داشته شد.




تاریخ: 20 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

حجت الاسلام خرسندي دو خاصيت به چالش كشيدن ادارات را اين گونه بيان داشت كه :

به چالش كشيدن ادارات با عث مي شود كه آن مسئول به كار خود بيشتر توجه مي كند و عملكرد اداره را  به اطلاع مردم برساند . امام جمعه سروستان فرق بين خبرنگار و خبررسان را اين گونه اظهار كرد: خبررسان كسي است كه هيچ گونه دَخل و تصرفي در ايجاد خبر ندارد كه در واقع هيچ گونه هنري در اين زمينه لازم نيست ، اما خبرنگار در حوزه لغت به معني نگارنده خبر است و در حوزه اصطلاح فراتر از اين است. خبرنگار كسي است كه زمينه ايجاد خبرها را برعهده دارد . وي هنر خبرنگار را عامل رفع نقوص در حوزه هاي عملكردي دانست.و رسالت خبرنگاري را شبهه زدايي دانست. وي توقع خود را در حيطه خبرنگاري اين گونه بيان داشت كه :اخبار شهرستان سروستان درصدا و سيما و جرايد به كمرنگي ديده مي شود كه اين يكي از نقاط ضعف شهرستان است .

فرهمند پور رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان سروستان با اشاره به روند حركتي ادارات و اطلاع رساني خبرنگاران ، به چالش كشيدن ادارات شهرستان توسط خبرنگاران سروستان يك كار نويني پنداشت و افزود: انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان با به چالش كشيدن ادارات در همه زمينه ها كار نويني انجام مي دهند و در حيطه خبرنگاري نقاط ضعف و قوت آنان پيدا خواهد شد.

 

در ادامه اين ديدار رضا كوهي شوريجه رئيس انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان به ارائه گزارش فعاليت اين انجمن پرداخت و  يكي از كار هاي پيش رو را به چالش كشيدن ادارات شهرستان دانست. كوهي شوريجه مهمترين اصل اين برنامه را انعكاس فعاليت ادارات و پيگيري مشكلات مردم عنوان نمود و افزود : در كنار اين برنامه هاي اجرايي، برنامه هاي نظير : معرفي شهدا ، پخش هر هفته نماز جمعه ، پخش برنامه هايي از مناسبت سال ، معرفي نخبگان ، قهرمانان شهرستان در همه زمينه ها، برگزاري مسابقه پيامكي در شهرستان ، ارائه اخبار كوتاه شهرستان و ...  پخش خواهد شد . رئيس انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان در خصوص پخش اين برنامه اظهار اميد واري كرد و گفت : انشا الله در ا واسط تير ماه اين برنامه در شهرستان اجرا  و به صورت سه روز در هفته در پارك آزادي شهرستان پخش خواهد گرديد. در پايان اين ديدار اعضاء انجمن به ارائه  مشكلات با امام جمعه شهرستان پرداختند.




تاریخ: 18 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

مدير كل امداد فارس در سروستان:با نگاه مددكارانه به مددجويان به دنبال اثر بخشي بيشتر هستيم

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان فارس ضمن بازدیدازطرح پشتیبان خودکفائی شهرستان سروستان باامام جمعه وفرمانداراین شهرستان دیداروگفتگونمود.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی امام خمینی (ره) سروستان :

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس ضمن بازدیدازطرح پشتیبان خودکفائی شهرستان سروستان با امام جمعه وفرمانداراین شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

دراین دیدارخرسندی امام جمعه ضمن تقدیروتشکرازتعامل خوب امداد، اظهارداشتند: نگاه امدادبه مددجوبایستی یک نگاه توانمندگونه بوده ومددجوقدم درراه تولیدومشارکت درامراشتغال داشته باشد.
همچنین صنعتی فرماندارشهرستان نیزضمن قدردانی ازاقدامات بسیارخوب کمیته امداد، بیان داشتند:دردهه چهارم خدمتگذاری بحث توانمندسازی خانواده هاوسوق دادن خدمات قرض الحسنه بجای کمک های بلاعوض موردنظرمی باشد.
الهیاری درادامه بازدیدبه اتفاق فرماندارشهرستان ازطرح پشتیبان وکارآفرین خودکفائی تولیدبوقلمون که توسط میرزائی مددجوی نمونه خودکفائی درابتدای سال 90 اجراشده بودبازدیدنموده ووی رابدلیل موفقیت درطرح موردتشویق قرارداد.
قابل ذکراست که طرح فوق باپرداخت مبلغ 100000000 ریال تسهیلات بانکی ومشارکت خواهرش که مبلغ 80000000 ریال تسهیلات خوداشتغالی امدادی دریافت نموده اجراشده ودرحال حاضربعنوان پشتیبان وام های مشاغل خانگی مددجویان شهرستان مشغول به خدمت رسانی می باشد.
سپس مدیرکل طی جلسه ای درجمع امدادگران شهرستان سروستان حاضرگردیده وابتداعطوفت شعارمدیرکمیته امدادشهرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین به بیان عملکردامدادوآمارفعالیتهای این نهاددرسال گذشته پرداختندودرادامه پرسنل ضمن معرفی خودبه بیان مشکلات وارائه پیشنهادات پرداختندواززحمات مدیردرزمینه های مختلف ورفاه پرسنل قدردانی نمودند.
درپایان جلسه پس ازپاسخ روسای ستادی به سوالات مطروحه ، مدیرکل ضمن قدردانی اززحمات کلیه امدادگران وخداقوت بدلیل توانمندی بسیاربالای آنهاکه هرکدام درچندین پست مشغول به خدمت هستندبه سوالات پرسنل پاسخ داده ودرادامه سخنان خودبه مدیریت منابع وصرفه جوئی درمصرف انرژی وهمچنین ساختارجدیدامداداشاره کردودربخشی ازسخنان خوداظهارداشت بایستی نگاه کلیه واحدهابه مددجونگاه مددکارانه باشدودردهه جهارم خدمت رسانی امدادبه دنبال این هستیم که خدمت رابه جایگاه اصلی خودش برسانیم وبراساس مددکاری به دنبال اثربخشی آن باشیم .

منبع : امداد گران کمیته امداد




تاریخ: 17 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 35807
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن