طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت های علمی و عملی امام خمینی (ره) است

حجت الاسلام و المسلمین سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در یک گفت و گوی خبری با سروچمان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و تجلیل از مقام شامخ شهداء اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر یکی از نمادهای مقاومت،ایثار و پیروزی برای همیشه در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس باقی خواهد ماند و امروز وظیفه ما حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی به عنوان یکی از الگوهای ممتاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سید علی خرسندی در ادامه این خبر با اشاره به سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اعلام کرد:عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت های علمی و عملی آن یار سفر کرده و آن رهبر خوبی هاست و حضور کم نظیر مردم قدرشناس ایران اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال آن حضرت و تجدید میثاق با آرمان های بزرگ ایشان و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و شهدای گرانقدر ،نشان از تداوم حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت در سایه سار ولایت پذیری و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه است.نماینده ولی فقیه و امام جمعه سروستان در پایان این گفت و گو با اشاره به حلول ماه پر خیر و برکت رجب از همه مومنین و مومنات خواست قدر این ماه عزیز را بدانند و اظهار داشت:توصیه ما به همه مومنین به ویژه تشکل نسل جوان این است که با شرکت در مراسم اعتکاف از این فرصت ناب و سراسر معرفت و نورانیت جهت نزدیکی هر چه بیشتر به خداوند کریم استفاده نمایند.

منبع : سروستانی ها




تاریخ: 5 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی
اختصاصی سرو آنلاین؛

در آستانه اولين سالگرد تاسيس مجمع امور صنفي شهرستان  سروستان، ‏ روساي اتحاديه هاي صنفي با امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند.

در آستانه اولين سالگرد تاسيس مجمع امور صنفي شهرستان  سروستان، ‏ روساي اتحاديه هاي صنفي با امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند.

به گزارش سرو آنلاین ،در ابتدای اين دیدار فیروزی رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت به بیان عملکرد یکساله مجمع امور صنفی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: با تشکیل 10 اتحادیه صنفی و تشکیل مجمع امور صنفی اقداماتی همچون : برپایی دایره اماکن ،دایره تشخیص هویت ، دادگاه تعزیرات در شهرستان انجام گردیده است و این امور نوید آینده بسیار روشنی برای این مجموعه محسوب می گردد. وی در ادامه با توجه به انتخابات آتی مجمع امور صنفی شهرستان از امام جمعه محترم درخواست نمود مجموعه اصناف را ارشاد و راهنمایی نماید.در ادامه  امام جمعه شهرستان حاج آقا خرسندی  طی سخنانی به نقش موثر کسب و بازار در انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس اشاره نمود و بیان کرد: اصناف  باید در زمینه معنویات سرآمد تمام قشرها باشند و در مناسبت هایی چون شهادت و ولادت ائمه، پررنگ وارد عرصه شوند ،در ایام عزاداری برای ائمه مداحی کنند و در زمان شادی در جشن ها  و مراسم حضور داشته باشند.

وی در ادامه،در خصوص  تفاوت فاحش قیمت اجناس در سروستان گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع و برخورد با گرانفروشانی گردید که عرصه را  بر مردم تنگ کرده اند.در ادامه رئیس مجمع امور صنفی شهرستان نيز به بیان مشکلاتی چون نبود قاضی تعزیرات، مشکلات اصناف و..... پرداخت که با مساعدت امام جمعه محترم این مسئله حل و فصل گردید. سپس رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرح عملکرد انجمن و بیان مسائل و مشکلات آن از قبیل نداشتن مکان استقرار اين انجمن پرداخت، که مقرر گرديد با مساعدت امام جمعه محترم این مسئله نیز حل شود.در پایان وی عملکرد مجموعه را مثبت ارزیابی نمود و از خداوند متعال درخواست موفقیت برای این قشر را کرد.

 منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان




تاریخ: 21 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

خطیب نماز جمعه شهرستان سروستان:

نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان سروستان با حضور پرشور مردم ولایت مدار و بصیر این شهرستان و به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید علی خرسندی برگزار شد. در این مراسم عبادی-سیاسی حضور پرشور و نشاط بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بزرگ عاشقان شهادت-پیروان ولایت فضای معنوی نماز جمعه این هفته را طراوتی خاص بخشیده بود.

به گزارش سرو آنلاین،حجت الاسلام خرسندی در خطبه اول با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه به بحث شکرگزاری در مقابل نعمت های خداوند پرداخت و با اشاره به داستان حضرت ایوب(ع) بیان داشت :شکر نعمت الهی باعث نزول رحمت خداوند در سراسر زندگی انسان می باشد.

سید علی خرسندی در بخش دوم خطبه های خود، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس نهم درسی و سه حوزه انتخابیه کشور اظهار داشت:همانگونه که مردم سرافراز ایران در حماسه حضور 12 اسفند ماه سال گذشته ، دشمنان این مرز بوم را برای چندمین بار به زانو در آورده اند،ان شاء الله در مرحله دوم انتخابات نیز حضوری چشم گیر و کوبنده خواهند داشت.

خطیب جمعه سروستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای رزمایش موفقیت آمیز عاشقان شهادت –پیروان ولایت ، از فرماندهی و پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سروستان تقدیر و تشکر کرد وعنوان داشت:بسیج مایه عزت ،اقتدار و پیروزی ملت ایران است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: بسیج یک فرهنگ تمام نشدنی است، همیشه ماندنی و پا برجاست زیرا فرهنگ چیزی نیست که از بین برود.سید علی خرسندی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تجلیل از مقام شامخ این پاره تن امام (ره)، این روز را به مردم ایران به ویژه جامعه فرهنگیان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و از زحمات مجموعه آموزش و پرورش و معلمان این شهرستان تقدیر کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از سروان پاسدار پور کریم مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سروستان به دلیل پیگیری در طرح سامندهی گلزار شهدای این شهرستان تقدیر گردید.

منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان




تاریخ: 15 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

 

همزمان با آغاز دهه دوم فاطميه(س) و بنا بر سنت حسنه سال هاي گذشته، مراسم سوگواري بانوي بانوان،ام ابيها حضرت زهراي مرضيه(س) در بيت امام جمعه شهرستان سروستان برگزار شد.

همزمان با آغاز دهه دوم  فاطميه(س) و بنا بر سنت حسنه سال هاي گذشته، مراسم سوگواري بانوي بانوان،ام ابيها حضرت زهراي مرضيه(س) در بيت امام جمعه شهرستان سروستان برگزار شد.

حجت الاسلام سيد علي خرسندي امام جمعه شهرستان سروستان در يك گفتگوي خبري كوتاه با سرو آنلاین،ضمن عرض تسليت ايام سوگواري دخت نبي مكرم اسلام(ص) ضمن دعوت از عموم مردم جهت شركت در اين مراسم خواستار برگزاري مراسم با شكوه ايام شهادت مادر اهل بيت(عليهم السلام) در سطح شهرستان شد.

شايان ذكر است در اين مراسم كه با اقامه  نماز جماعت مغرب و عشا،قرائت زيارت عاشورا، سخنراني و مداحي همراه مي باشد به مدت ١٠ روز از تاريخ بيست و هفتم فروردين ماه در حال برگزاري مي باشد.

منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان




تاریخ: 31 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

امام جمعه شهرستان سروستان:
سید علی خرسندی با اشاره به نزدیکی عید نوروز و تبریک سال جدید از مردم خواست که از خرید اجناس و وسایل غیر ضروری اجتناب و هزینه این گونه خریدها ی اضافی را صرف فقرا و مستمندان نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در گفتگویی با سروآنلاین ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم شهرستان سروستان در انتخابات مجلس نهم ،این اقدام بزرگ و کم نظیر را لبیک مردم به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت:این حضور حماسی به همگان اعلام کرد که این مردم تا پای جان از آرمان های امام(ره)،انقلاب و شهدا تحت فرامین فرماندهی معزز کل قوا ایستاده اند.

سید علی خرسندی در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن اشاره به نزدیکی عید نوروز و تبریک سال جدید از مردم خواست که از خرید اجناس و وسایل غیر ضروری اجتناب و هزینه این گونه خریدها ی اضافی را صرف فقرا و مستمندان نمایند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلات پیش رو و دید و بازدید های خانوادگی گفت:ضمن اینکه مواظب باشید در این دید و بازدید ها گرفتار گناه غیبت نشوید ،سعی کنید اگر میان مومنین و مومنات کدورتی و خدای ناکرده قهری پیش آمده نسبت به مصالحه و آشتی دادن آنان با یکدیگر اقدام نموده و سال جدید را با بخشش و گذشت از یکدیگر شروع کنید.

وی در پایان از مسوولین خواست تسهیلات لازم را برای مسافران نوروزی که به شهرستان سروستان می آیند بیش از پیش فراهم نمایند.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان 




تاریخ: 19 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 35808
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن