كارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منكر برگزار شد
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

 

اختصاصی سرو آنلاین؛

دومين كارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منكر با حضور فرماندهان و شوراي امر به معروف و نهي از منكر پايگاه هاي مقاومت شهرستان سروستان در محل ناحيه مقاومت اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاين ،دومين كارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منكر با حضور فرماندهان و شوراي امر به معروف و نهي از منكر پايگاه هاي مقاومت شهرستان سروستان در محل ناحيه مقاومت اين شهرستان برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام خرسندي امام جمعه سروستان در سخناني ضمن تجليل از فعاليت هاي صورت گرفته توسط اين شورا خواستار گسترش فعاليت هاي اين مجموعه به ويژه در عرصه فرهنگ سازي شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برخي از احاديث و روايات اهل بيت(عليهم السلام) در خصوص اين فريضه الهي اظهار داشت:آمر به معروف و ناهي از منكر در ابتدا بايد مصاديق معروف و منكر را بشناسد، سپس خود عامل به معروفات باشد و از منكرات دوري كند و كلام او تاثير گذار باشد.

در ادامه اين جلسه حجت الاسلام دشتي نيز در سخناني با اشاره به اهميت فريضه امر به معروف و نهي از منكر و آداب اجراي آن در جامعه سخناني بيان كرد.

در اين جلسه همچنين سرگرد پاسدار عبدالله آزاد نيز مطالبي درخصوص فريضه امر به معروف و نهي از منكر مطالبي را ارائه كرد و گفت: بسيجي بايد با عمل به دستورات الهي و دوري از گناهان و منكرات به عنوان الگو در اين فريضه بيش از پيش نقشي فعال و پويا داشته باشد.

منبع:پایگاه تحلیلی خبری سروستان

 






تاریخ: 18 / 5 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 36029
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن